Hepsiburada Komisyon Oranları
Hepsiburada Türkiye’de yıllık ortalama 75 milyon ziyaretçi trafiği olan bir pazaryeri. Günde binlerce kişinin ziyaret ettiği bu pazaryerinde sizde mağaza açarak online satışa başlayabilirsiniz.
N11 Komisyon Oranları
N11 Türkiye’de yıllık ortalama 75-80 milyon ziyaretçi trafiği olan bir pazaryeri. Günde binlerce kişinin ziyaret ettiği bu pazaryerinde mağaza açıp ürün satışına başlamanız daha fazla kitleye ulaşmanızı sağlayacaktır.
Trendyol Komisyon Oranları
Trendyol Türkiye’de yıllık ortalama 100 milyon ziyaretçi trafiği olan bir pazaryeri. Günde binlerce kişinin ziyaret ettiği bu pazaryerinde sizde mağaza açarak online satışa başlayabilirsiniz.
Amazon Komisyon Oranları
Amazon 2018 yılı itibariyle Türkiye pazarına giren ve günümüzde binlerce kişinin ziyaret ettiği bir pazaryeridir. Amazon komisyon oranları satış yapılan kategoriye göre değişmekte olup ortalama %6 ile %10 arasındadır.
ePttAVM Komisyon Oranları
ePttAVM Türkiye geneli pazaryerleri ile kıyaslanıldığında daha uygun komisyon oranlarına sahip bir pazaryeri. EPttAVM komisyon oranları satış yapılan kategoriye göre değişmektedir.
Trendyol’da Mağaza Nasıl Açılır?
Trendyol’da mağaza açmanın ilk koşulu şirket kurulumu. Trendyol’da satıcı olabilmeniz için aktif bir şirketinizin olması gerekiyor.
Hepsiburada’da Mağaza Nasıl Açılır?
Hepsiburada satıcı olabilmeniz için bir şirketinizin olmasını şart koşuyor. Kişi bazında Hepsiburada üzerinden satış yapmanız mümkün değil.
ÇiçekSepeti Komisyon Oranları
Çiçeksepeti hediyelik eşya alımında akla gelen ilk pazar yeri. Çiçek Sepeti komisyon oranları satış yapılan kategoriye göre farklılık göstermekte.
Çiçek Sepeti’nde Mağaza Nasıl Açılır?
Çiçek Sepeti’nde mağaza açabilmeniz için vergi mükellefi olmanız gerekmektedir. Kişi bazında Çiçek Sepeti üzerinden satış yapmanız mümkün değil.
N11’de Mağaza Nasıl Açılır?
N11’de mağaza açabilmeniz için vergi mükellefi olmanız gerekmektedir. Çünkü N11 gibi pazar yerlerinde sattığınız ürün için fatura kesmeli ve vergi ödemelisiniz.
Akakçe Komisyon Oranları
Akakçe firmalara 2 farklı seçenek sunmaktadır. Site Yönlendirmesi ve Kolay Sipariş. İki yöntemde de Akakçe’nin uyguladığı komisyon oranları farklıdır.
Akakçe'de Mağaza Nasıl Açılır?
Akakçe satıcı olabilmeniz için bir şirketinizin olmasını şart koşuyor. Kişi bazında Akakçe üzerinden satış yapmanız mümkün değil.
Trendyol'da Satış Yapmak Karlı Mı?
Trendyol gibi büyük bir pazar yeri üzerinden bir sanal mağaza açmak oldukça geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilmenizi sağlayacaktır ve marka imajınız güçlenecektir.
Hepsiburada Mağaza Açma Avantajları
Hepsiburada yıllar içinde edindiği müşteri kitlesi ile büyük güven kazanmıştır. Sahip olduğu marka değeri sizin de bu marka imajından faydalanmanızı sağlayacaktır.
Çiçeksepeti Mağaza Açma Avantajları
Çiçek Sepeti’nin müşteri kitlesi tarafından edindiği güven imajından faydalanırsınız. Düşük bir bütçe ile hazır bir müşteri kitlesine erişirsiniz.
N11 Mağaza Açma Avantajları
N11’in hazır müşteri kitlesi sayesinde satışını yaptığınız ürünleri müşteri kitlesi ile hızlıca buluşturabilirsiniz.N11 e-ticaret sitesi üzerinde bulunan reklam alanlarını kullanmak ürünlerinizi ön plana çıkaracaktır.
Etsy Komisyon Oranları
Etsy platformundan satış yapacak kullanıcılar sisteme eklediği her ürün için 0,20 $ listeleme ücreti öderler. Bu ücret ürünler satılıncaya kadar devam eder ve 4 ayda bir değişmektedir
Etsy'de Mağaza Nasıl Açılır?
Etsy ile hem yurt içi hem de yurt dışı satış yapma imkanınız bulunmaktadır. Etsy’de mağaza açmak için etsy.com’da bulunan “Sell On Etsy” > “Open Your Etsy Shop” adımlarını izlemeniz yeterli olacaktır.
2022 Yılı Pazaryerleri Komisyon Oranları
Son yıllarda büyüyen e-ticaret hacmi ile pazar yerlerine talep oranı da oldukça artmıştır. Müşteriler için daha güvenilir olması başta olmak üzere birçok sebepten ötürü pazar yerleri cazip hale gelmekte.
Dolap Komisyon Oranları
Dolap, ikinci el satış platformu olarak Trendyol aracılığıyla karşımıza çıkmıştır. İkinci el ürünler olduğu kadar yeni, etiketli ürünlerde satılmaktadır.
Asos'ta Satış Yapmanın Avantajları - Dezavantajları Nedir?
E-ihracat yapmak isteyen firmalar hazır müşteri kitlesine hızlı olarak ulaşabilmektedir. Asos Marketplace komisyon oranları diğer pazar yerlerine oranla daha düşüktür.
Asos'ta Nasıl Satış Yapılır? - nsoft Eticaret Sistemleri
Asos Marketplace’de satış yapabilmek için öncelikle satıcı hesabı oluşturmak gerekiyor. Ardından oluşturulan satıcı hesabı ile satıcı başvurusu yapılmalıdır
Allegro Nedir? Allegro’da Nasıl Satış Yapılır?
Allegro’da mağaza açmak için öncelikle Allegro internet sitesi üzerinden hesap oluşturup ardından istenilen evrakları yüklemeniz gerekmektedir.
Allegro'da Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Polonya’nın birçok Doğu Avrupa ülkesine komşu olması sebebiyle Allegro’da satış yapmak marka bilinirliğinizin artmasını sağlayacaktır.
Otto Nedir? Otto’da Nasıl Satış Yapılır?
Otto Almanya menşeili bir global pazar yeri olarak satıcıların Almanya’ya satış yapabilmesini sağlıyor. Almanya’nın en büyük ikinci e-ticaret platformu olduğunu söylemek mümkün.
Otto'da Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Almanya’nın en büyük ikinci e-ticaret platformu olması sebebiyle büyük bir müşteri kitlesine ulaşıp satışlarınızın artmasında olumlu etkisi olur.
Wish Nedir? Wish’te Nasıl Satış Yapılır?
Amerika menşeili global bir pazar yeri olan Wish 2010 yılında San Francisco’da kurulmuştur. Wish platformunda hem satış yapabilir hemde dilerseniz hisselerine ortak olabilirsiniz.
Wish’te Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Global bir pazar yeridir, bu sayede çok fazla ülkeye ulaşabilirsiniz. Hazır müşteri kitlesi vardır. Satıcılar için reklam, komisyon gibi birçok avantaj ve desteği bulunur.
Zalando Nedir? Zalando’da Nasıl Satış Yapılır?
Almanya menşeili olup, yaklaşık 49 milyon aktif kullanıcıya sahip bir global pazar yeridir. Zalando Almanya dışında yaklaşık 20 ülkeye satış imkanı sunmaktadır.
Zalando’da Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Zalando’nun Almanya’da popüler olması ve alıcı-satıcı ilişkileri konusunda güven kazanmış olması satışları olumlu yönde etkiler.
Shopee Nedir? Shopee’de Nasıl Satış Yapılır?
Singapur menşeili bir pazar yeri platformu olan Shopee 2015 yılında kurularak şuan 14 ülkede hizmet vermektedir. Operasyonel süreçlerine Güneydoğu Asya’da yoğunluk vermektedir.
Shopee’de Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Shopee Asya dışında birçok Amerika ve Avrupa ülkesine de satış imkanı sunar. Shopee’nin edindiği müşteri kitlesi ile satıcılar hızlı ve kolay satış yapabilirler.
Wayfair Nedir? Wayfair’de Nasıl Satış Yapılır?
Amerika menşeili Wayfair 2002 yılında kurulmuş bir e-ticaret platformudur. Platformda daha çok ev eşyası ve mobilya satışı yapılmaktadır.
Wayfair’de Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
Wayfair 2002 yılından bu yana oldukça geniş bir müşteri kitlesi edinmiştir. Bu sayede markalar hızlı ve kolay bir şekilde bu kitleye ürün satışı gerçekleştirebilirler.
Rakuten Nedir? Rakuten’de Nasıl Satış Yapılır?
Japonya menşeili olan Rakuten 1997 yılında kurulmuştur. Rakuten Japonya’da en yaygın kullanılan ve en büyük e-ticaret platformu olarak bilinmektedir.
Rakuten’de Satış Yapmanın Avantajları ve Dezavantajları
İşletmeler, Rakuten ile hem Japonya’ya hemde Rakuten’i kullanan diğer ülke vatandaşlarına satış imkanına sahip olur. Hazır müşteri kitlesine satış imkanına sahip olur.