Trendyol'da Satış Yapmak Karlı Mı?

 

Bu makalemizde Trendyol'da satış yapmak karlı mı sorusunun cevabını inceleyeceğiz. Her pazar yeri platformunda olduğu gibi Trendyol'da da satış yapmanın hem avantajı hem de dezavantajı bulunmaktadır. Şimdi detaylı olarak bakalım.

Trendyol’da Mağaza Açmanın Avantajları

Kolay Rekabet: Trendyol’da bulunan firmalar rakipleri ile daha kolay rekabet edebilmektedir.

Marka Bilinirliğini Arttırma: Trendyol gibi büyük bir pazar yeri üzerinden bir sanal mağaza açmak oldukça geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilmenizi sağlayacaktır. Müşteri memnuniyetine de önem verdiğiniz sürece marka imajınız güçlenecektir.

Trendyol’un Müşteri Kitlesinden Faydalanma: Trendyol’un hazır müşteri kitlesini kullanmak online satışa yeni başlayan firmalar için müşteri edinme çalışmalarını azaltacaktır.

Satış Artırma: Trendyol’un sunduğu kampanyalar sayesinde satışlarınız artacaktır.

 

İlgili İçerik; Trendyol Komisyon Oranları

Trendyol’da Mağaza Açmanın Dezavantajları 

Komisyon Oranları: Yaptığınız her satış için Trendyol kategori bazlı belirlediği komisyon oranına göre kesinti yapacaktır.  Trendyol’un sizden aldığı komisyon firma karlılığında azalmaya sebep olacaktır.

Yüksek Rekabet: Trendyol’un Türkiye’nin en büyük pazar yerlerinden biri olduğundan bahsetmiştik. Birçok firmanın sanal mağazasının olduğunu düşünürsek satışını yaptığınız ürüne alternatif çok fazla satıcı olacaktır. Ürününüzü ön plana çıkarmak için reklam ücretleri ödemeniz gerekebilir veya fiyat konusunda değişiklik yapmanız gerkebilir.

Trendyol’da mağaza açmanın avantaj ve dezavantajlarını düşündüğümüzde avantajları daha baskın geldiği için birçok firma Trendyol üzerinden satış yapmakta. Siz de Trendyol’da satış yapmaya başlamadan önce avantaj ve dezavantajlarını göz önünde bulundurup karar verebilirsiniz.

İlgili İçerik; Trendyol’da Mağaza Nasıl Açılır?

Trendyol entegrasyonu ile hemen ürünlerinizi satmaya başlamak için  nsoft E-Ticaret Sistemlerinin sunduğu e-ticaret paketlerini inceleyebilirisiniz.

Kapatmak için ESC tuşuna basın